kult va?

Ligger jag här igen, trött men kan inte sova, blir gaalen! Men, har ändå sovat ganska många timmar i natt, mer än vanligt. haha men ligger väl fortfarande typ 73 timmar efter såå..

Ska ta mig in till Hammersmith sen för att försöka lämna back lite saker, kanske köpa nått annat!? det visar sig.. Sen ska jag ta mig den långa vägen upp till Camden där jag ska möta up Carro, någongång. Gå lite på marknaden, i vanliga affärer som jag tror fanns(!?) haha och typ fika och mest glida runt, haha. Känns som en lagom ansträngande Söndag. Min sista Söndag i London! Men jag lär komma tillbaka någongång, det säger jag bara.

Nej, vet jag om man ska ta sig en dusch kanske. Skulle behöva gå ner o äta nått med, är huuungrig!
Får skriva mer sen helt enkelt. kult va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0