kör bara!

Precis kommit hem ifrån fotbollsträningen som faktiskt var heltokej kul idag, det är ju positivt. Om 50 minuter börjar handbollsträningen, inte spelat handboll på..länge, så det ska bli kul och spännande, hoppas det är några där bara. att jag sen har 2 blåtår, en knöl ovanför vristen så att det ser ut som foten är halvt av på mig, ont-som-fan + en muskelbristning/sträckning(!?) i höger lår och en början till det även i vänster lår. det går bra nu kompis!
Men jag är ju inte den som är den, nej här viker man sig inte för såna här kuliga saker. Köööö baah!
Laddar upp med lite yoghurt o flingor.
Fan vad hurtig jag är!


Hehe, har visst haft ont i låret förut vaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0