klisterkrister

Fyihelsike vad jag har varit duktig nu. Tränat både handboll och fotboll på samma jäkla dag! Inte illa för o vara mig. Jag är halvare än den halvaste människan just nu. allt det jag skrev förut + att jag tappat skinnet på två av fingrarna på högerhanden. jäkla klister. Brukar aldrig få det. Men nu har jag inte spelat på två år såååå. itne skönaste när jag smarthuvudet stoppar ner handen o sätter klister mitt på det öppna såret. sved lite skönt sådär. Extra skönt sen med lite klisterbortagning på också, sved till lite skönt igen. trodde fan hela handen skulle explodera på mig, MEN den sitter kvar. Klister är min bästa vänn!! dumt o snåla liksom..

Nu sitter jag mest o häckar, har duschat och ätit världens godaste äggmackor made by moi. Funderar på o lägga mig och kolla på dagens idolavsnitt. låter ju ungefär sådär jättebra. Synd bara att inte Mr. Joakim var här. Nej inatt ska man behöva sova själv också. OKEJ?! shyrre.
allt från mig, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0