Kingston

Precis kommit hem ifrån Kingston. Malin var så snel o väntade på mig i Richmond förut och sen tog vi oss dit, jag höll på så åt lite på mc donalds, gick på primark, åt maltseters och sen åkte vi tillbaka! Kan ju inte bli så mycket bättre än så? Fick med mig en tjock mysig tröja, en pyjamas, trosor och 7par strumpor hem också, haha, kalas ju!

Nu försöker jag få kontakt med carro, JAG HAR INGA PENGAR PÅ MOBILEN CAROLINE! Logga in på msn, eller ring mig vaa? Nu borde hon förstå tycker man ju. Vet iallafall inte hur kvällens planer ser ut. Var tal om fest, men jag är inte sugen för fem jävla öre? Vet inte vad jag är sugen på riktigt, mest glida runt typ. Fast festa är ju inte fel heller. Aah blir tokig.

O Nu säger hon att hon ska sitta hemma? jaha, jaaag då? :(
Det här ska jag allt ordna upp!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0