Just a small town girl

Här får man klagomål för att man inte bloggar, såå det är väl bara att blogga på antar jag! Känns dock som att jag inte har så mycket o skriva om dagarna när jag mest glider runt och hänger med jocke typ. MEN, det får funka.

Sen jag kom hem från London, för snart en vecka sen har jag gjort.. ingenting. Hör ju hur det låter? nej men jag har varit med Jocke dygnet runt, ätit svensk mat, försökt klarat enhel dag utan godis (har gått sådär va!? eller ja, det har inte gått alls), Jag har mest haft det förjäkla bra! I fredags var det fotbollsmatch som gällde och det gick åt skogen, i lördags var jag världens bästa entréarbetare på matchen, och sen åkte vi till Vingåker. Igår, söndag, var jag världens modigaste människa och gick upp på vinden här och tog bort en liten äcklig råtta/mus (!?) som fastnat i fällan, hehe. JAG av alla? duktig Emma!
Efter att ha varit världens slöaste, lataste människa igår blev jag medtvingad ut o jogga. Säger det igen -JAG av alla? Så jag Emma Johanna Helene Larsson var alltså ute o sprang igår, frivilligt, typ. Synd att det är så jävla tråkigt o springa bara o att mitt huvud då säger "äh, skit i o springa". När det gäller o vara ute o löpa så finns det ingenting som får mig o ge allt, det-är-så-fruktansvärt-tråkigt!! Gäller det Fotboll, handboll eller vadsomhelst så är det skillnad mina vänner, fast den riktiga vinnarskallen har jag nog aldrig, längre, den fanns kanske, men inte nu. Måste skärpa mig!

Nej nu ska jag nog gå o hoppa på herrn som fortfarande ligger o sover? inte okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0