ironman

Usch huvudvärken siter kvar, vill s-o-v-a! men vad är det o sitta här o klaga på? Jag är uppe iallafall och har startat maskinen, duktig som jag är. Dem har skaffat två kattungar här, dem är helt galna, haha hade nyss brottningsmatch i köket, for utav bara sjutton, men det var kul! höhö. Men stackarna får bara vara i köket, så man måste se till att man inte släpper ut dem därif¨rån hela tiden, gaanska jobbigt. Me äh.

Har lite strykning och grejer som ska tas tag i idag och sen vid lunch ska jag möta upp Sophia och Malin vid Waitrose för att inhandla grejer till pasta carbonara, ingen är lyckligare än jag :D mat liksom? AAAH! Som dags nu när jag varit här i mer än 3 veckor och åker hem imorgon, haha men bättre sent än aldrig!

Nej, lite frukost på det, hungrig som jagvetintevad. Sen ska jag väl stryka deras jävla skjortor, ingen är gladare än familjen. Meeeeen, på Onsdag får dem stryka själv, he-he-he.
Nej pussilago


Oooopps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0