hoome

Jag är heeeemmmmaaaaaa!
Kom hem igår efter en minst sagt jobbig dag, haha ryanair kan ju ta sig nånstans. Usch vad jag inte tycker om dem nu, eller personalen på Gatwick? jag vet inte.

Orkar inte riktigt skriva nu, är trött, trött, seg, och.. rätt mätt, hur grymt är inte det? Idag har jag ätit äggmackor, ost, spaghetti och kättfärssås, vienettaglass osvosv. Men inget godis, MAMMA FÖRBJUDER MIG!? Hur hemskt är inte det. verkligen förbjuder mig, aldrig hänt förut. men jag har heller aldrig haft sånt här beroende förut, det är helt sinnes, jag vill äta godis varje minut, varje sekund. SINNES!

Nej, nu hoppas jag att Joakim vill lägga sig o glo idol med mig snart, vore peeerfekt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0