homesick, igen

Ännu en dag, jag tror verkligen inte jag mår bra av att vara här, jag mår bra när jag är utanför det här huset på kvällarna och helgerna. Men annars, nej. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag gillar London, jag gillar allt runt omkring, men det andra? stryka en 50årig mans skjortor och vika hans kalsonger? Nej. En au pair ska hålla koll på barnen, inte städa/diska/tvätta/stryka osv. Jag träffar Daniel när jag hämtar honom från skolan, när vi går från skolan, när vi sitter på bussen hem, o när vi går från bussen till huset, och kanske en halvtimme efter, that's all.

Vet inte riktigt vad jag vill, jag vill ändå klara av till jul, någonting säger mig att jag borde det. Men samtidigt längtar jag bara hem. Men är också rädd för att komma hem, dagen efter sitter jag där arbetslös o undrar vad fan jag gör hemma?

Jag blir galen, jag älskar storstäder, vill inte direkt bli fast i Katrineholm hemma, nej, till Norrköping ska jag iallafall. Lite större.

MEN VAD GÖRA?


Kommentarer
Postat av: Sophia

Stanna här darling ;)

2010-09-09 @ 11:57:24
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0