hemmläääängtaaaan

Regnet smattrar mot rutan här, London väder I Guess!
Middagen var thaimat typ, en massa räkor, o massa grönsaker i en wokpanna. Hm. Jag åt ris o spat som var gott, brocolli o även en liten paprikabit och nån annan thaigrönsak typ. Äter jag grönsaker, då mina vänner, dååååå.. är jag hungrig. Nästan svält då. helt seriöst.

Sitter på rummet nu är är så jävla homesick :( Jag vill bara hem, ordna upp livet hemma lite. Trotts att jag älskar London, det är verkligen så nice som alla säger. Men det finns ju ett liv utanför det här också.
Vill bara hem o sitta med mamma i soffan o kolla svensk tv, äta en sån stor portion pasta carbonara som jag är van vid., Gå o rota i kylskåpet 24/7 och sova i min sköna breda säng med Joakim vid min sida.

:(

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vet hur du känner! Jag känner precis likadant men jag har gått ett steg längre dock.. haha

2010-09-08 @ 14:24:07
URL: http://guunde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0