helt slut

Helt slut efter att ha sprungit runt på Oxford Street, haha! Som världens träningspass ju, nästan.
Har legat i sängen ett tag nu o mest tagit det lugnt, är så fruktansvärt trött. Har babysit ikväll också, stackars Daniel, jag kommer ju somna. haha!

Tänkte gå ner nu o se om pärona ska gå eller hur det ligger till. Sen får vi se lite vad som händer, Hoppas Daniel är trött o går o lägger sig så att jag också kan gå o lägga mig. Vore ju galet skönt!

Imorgon blir det iallafall Camden med Carro och kanske några andra, när carro har kvicknat till. haha hon och typ alla andra ska ut o slarva ikväll så man vet ju aldrig. jag hoppas kunna sova ordentligt inatt så jag är pigg imorgon och orkar åka in till Hammersmith eller nått tidigare och shoppa det sista, typ. Sorgligt det känns, kommer sakna London, speciellt shoppingen, hehe

Nej, dags o kila. PUuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0