hatar strykning

Godmorgon!
Igårkväll blev det att kolla på ensam mamma söker, som jag har längtat. Sen pratade jag med Joakim ett bra jäkla tag på skype, mysigt oså :)

Höll på o få sovmorgon idag, men i sista sekund igår sa Jayne att "eller föresten, det är nog bra om du kommer ner 07.30 för jag kan vara lite stressad" Går ner halv 8 idag, och vad då? Jo då helt plötsligt ska dem åka o köpa någon frukost till Daniel istället för att det är hand födelsedag. Kul liksom. Var tröttare än någonsin när klockan ringde imorse, men men.. Bara och stå ut. Så nu har jag diskat och dragit igång både diskmaskin och tvättmaskin och ska när som helst gå ner och ta strykningen, men jag orkar verkligen idag. Va huuuur mycket skjortor som helst. Åh kill me. O inte nog med det så var det flera lakan o kuddfodral med. Super! Men är väl bara och sätta igång antar jag så att jag kan vara lite free sen.

stryyyka stryyyyka stryyyyka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0