haaammersmith

Hade jag inte behövt vart uppe så tidigt imorse så hade jag antagligen sovit ännu. Men känns inte så bra o lägga sig o sova nu? Nej det håller inte. Istället ska jag åka in till Hammersmith och fönstershoppa lite, jag menar, det är ju alltid kul. Sen ska jag hem, kolla på idol och kanske ta mig en powernap, steka mig en beefburger och sen är jag fith for fight för kvällen hoppas jag. Förutom att jag inte har nått o ha på mig då, men det är en annan femma.

Varför är jag så seg för? inte konstigt att jag jämt är sen. Som tur är ska jag inte möta upp nån idag. Så jag får vara hur seg jag vill egentligen, men skönt o sätta fart iallafall antar jag.


Kommentarer
Postat av: Tolle

Ha en trevlig helg

2010-09-10 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0