fun?

Okej, jag hatar att vara Aupair i London, jag vill shoppa, men det går inte så bra på den här jäkla lönen, den är ju slut innan man ens hunnit tänka vad man ska göra med dem!? Att det finns så sjukt mycket man vill shoppa gör ju inte saken lättare direkt. Så idag fick jag gå runt o se på när caroline shoppade, kul liksom. o sen tvingade hon mig att äta på mc donalds, verkligen tvingade mig, schysst tjej!

Nu sitter jag hemma i sängen igen, så jekla skönt. Funderar på o dra på ett avsnitt av idol, bara sett dem 2 första. Men det som gör mig lite arg är att ensam mamma söker börjar ikväll, men jag måste vänta tills det kommer upp på webben. Det är inte okej. Men vad ska man göra? Nöja sig med idol helt enkelt.

Nej, webb-tv-tajm!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag hade nog föredragit annat mat men det var billigast och du MÅSTE ÄTA!! :D

2010-09-12 @ 18:35:46
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: Sara

Kollar på ensam mamma sköker nu, får inte missa;)

2010-09-12 @ 20:01:44
Postat av: Sara

Kollar på ensam mamma sköker nu, får inte missa;)

2010-09-12 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0