FREEEEEE

Lagade dem äckligaste korvarna jag någonsin sett förut, uäk. Om jag skulle vara Engelsman o få smaka Svensk mat skulle jag bli lycklig, haha.

Ska snart sätta mig på en buss till Hammersmith, där ska jag ta tuben till Liverpool Street. Spännande och se hur det går. Carro ska iallafall vara vid Mc Donalds så förhoppningsvis hittar jag henne iaf, haha!

Underbart det känns o vara ledig, vilken känsla, har saknat den känslan enda sen förra fredagen, då var jag en free woman men nu är jag a working woman. Men nu är jag ledig i två dagar och tänka utforska London ordentligt. Börjar ikväll med att besöka utelivet lite, blir någon pub idag tror jag? Imorgonkväll blir det kanske någon klubb tyckte jag att jag hörde? Jag har ingen aning, jag mest glider med på en räckmacka. höhö

Så, nu sticker jag mot bussen snart, ska möta carro om en timme, men gäller och vara i tid. Kommer troligen vara sen iallafall, men det får jag återkomma om!

Trävlig fredag ändå! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0