foood

Min systeryster har fått jobb i Lindvallen i vinter, hur bra är hon inte då? Varför är inte jag så bra? VA?! Nej, men det betyder även att hennes lägenhet är freee, o jag hoppas innerligt att jag (och förhoppningsvis Jocke) Kommer kunna hyra den i 2:a hand på något vänster, ingen aning om hur, men man kan ju alltid hoppas att man kan få bo i norrköping i vinter, vore ju kalaas!

Ätit stuvade makaroner och falukorv idag (Ja, Sophia, Det var jävligt gott! ;) ) och lite(mycket) chokladpudding och vispgrädde till efterrätt. Skönt o vara hemma igen! Haha. Svensk mat är fan guld värd, alla borde få prova på det, g-o-t-t!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Emma! Klart att du också är bra, du kommer snart fixa ett jobb , jag är helt säker ;) Puss Puss

2010-09-23 @ 20:51:28
Postat av: Sophia

Fyfan för dig ;) Jag har varit inne hela dagen... mått sjukt konstigt. måste vara sockerbakfylla! Eller bakfylla. vem vet liksom? Jag ska på riktigt åka till totally swedish imorgon och köpa mig falukorv och makaroner, sen ska jag hem och stuva! får se hur det går ;D haha!

2010-09-23 @ 21:16:34
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: malin

inte ett dugg avis....... snart är det min tur också :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 11 dagar kvar imorn bara, hihihihihi!

2010-09-23 @ 21:53:28
URL: http://saramalinandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir bara avis när jag läser din blogg så borde kanske sluta tills jag också är på svenskmark och kan gotta mig!!! :O

2010-09-24 @ 11:44:19
URL: http://guunde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0