flight

Var till Westfield med Malin förut, o Sophia kom även hon, typ när vi skulle åka hem. Haha. Men shit vilket jäkla köpcenter, behöver karta och kompass för o klara sig där, tro mig!
Handlade ingenting förutom en kaffe och macka på starbucks och lite godis för "godispengarna" jag fick av mamma! Det behövde jag, tack mor!

Nu har jag precis lämnat Daniel på träningen och fick några minuter över, så satte mig här och tänkte boka flygbiljetten(!!!!), men när som helst måste jag fixa maten och sen ska Jayne visa mig över till Familjen jag ska babysita i ikväll, hoppas ungarna är snälla och lyssnar och inte är bortskämda. (dvs. inte är som Daniel)

Nej, dags o fiiiixxxaaa!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0