Fashion

Varit inne i stan med a lot of people, Fashion Out Night va grejen. Gratis drinkar på endel affärer, varför inte liksom? Shoppade lite också.. 2 cheeseburgare vart dagens shopping. Yummi!

Nu är jag trött, trött, trött o vill helst sova till typ 4 imorgon eftermiddag, kan jag det? NEEEJ precis. Blir väl typ en vanlig dag. Sen ska jag möta en tjej i Richmond, tror jag, klockan 2, sen ta hem Daniel därifrån vid 4. Kvällen blir antagligen stenlugn. löve it. jag behöver lägga mig o sova, på obegränsad tid. när ska jag kunna göra det? bara undrar liksom.. AAAAH jag blir galen. Varför är inte jag lyxfru, jag tror jag skulle passa som det. Göra nada men ha massa cash, löve it!

Okej, jag är tröttt. Får skriva imorgon, annars kommer det här spåra ut känner jag, inte okej.
Säger godnatt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0