Dynamite

Ligger som en padda i sängen och orkar knappt röra mig, usch vad lat jag blivit, fast jag är sugen på o ut o springa, men det hör inte hit, det är lite sent nu tror jag, jag verkar ju tydligen inte hitta så bra här heller..

Gick iallafall till Waitrose och handlade lite, sånt 6 pack med små barnyoghurtar i, mumma vad goda dem är. O sen var det köp två betala för en, så det vart 12 stycken, tror jag har 2 kvar, hehe. Lie färska mackor, tacochips och lerre vart det också, gott!
Till det har jag avnjutigt två avsnitt av idol och nu är jag mest arg för att spotify inte fungerar. Så tror istället jag ska hoppa i mina mysiga sovkläder och, ja sova. Låter ju gääälet nice om ni frågar mig!
Imorgon väntar en heldag på stadens torg tror jag, följt av en soft hemmakväll med Daniel. Hoppas han är snäll imorgonkväll, eller bäst av allt, hoppas han är trött. hehe. Nej tror jag ska spöa han på lite biljard, han har ett stort biljardbord som tar upp hela rummet. O sen idag kom det en leverans på ett stort pingisbord. hehe Så nått ska vi nog ha o göra! Det blir nog great!

Men nej, nu vill jag få igång spotify o somna till lite sörjande musik!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0