duuuun

Godmorgon!
Hade inte Sofie glömt dragit ner persiennerna(stavas hur!?) igårkväll hade jag nog sovit än, det här kan vara världens skönaste säng med framförallt -världens skönaste täcken. Eller ja egentligen är det nog täcket som gör hela grejen. Man vill bara gosa ner sig o sova i några veckor. Men nej, det har vi inte tid med.

Väntar på att systeryster ska bli klar i duschen någongång så att jag kan få duscha, vore ju suuuper. Men hon är inte snabb den bruden, nejdu..

Sen ska vi till Ingelsta och ner på staden en sväng innan jag måste ta tåget hem igen vid halv 5 cirkus. Blir väl att träna sen ikväll vid halv 7 antar jag så lika bra att åka hem va. Vore ju kanon om man var hemma lite tidgare än en kvart innan träningen börjar som jag var i måndags när vi var o handla, haha men jag hann! Eloge till mig!

Nej nu tror jag hon är färdig. hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0