busy

Bambambam,
Blev inget flygplansbokande igårkväll, utan idag måste det bli det. Har även övervägt lite och även pratat med Jayne, så kanske blir att åka hem på Tisdagen istället, då får jag skjuts till Clapham nånstans, där kunde det vara lite bökigt sa hon, o ta två tunga väskor upp för massa trappor, haha. Men det fixar ju jag, Ne men hon sa att Gary och Alex säkert kunde hjälpa till, vore ju shyrre liksom. Sen går tåget iallafall direkt till Gatwick och på en flygplats ska man ju klara av att frakta två väskor själv, det mest svåra där är väl o hitta, flygplatsen var rätt.. stor om man jämför med skavsta o Arlanda med tror jag. Kan bara tänka mig om jag skulle flyga från Heathrow, aaaaah! Men nu ska jag ju inte det, utan rutten är Gatwick-Skavsta, antagligen på Tisdag, perfekt! Eller egentligen inte eftersom jag vill åka hem på Söndag, meeeen det var liksom lite billigare.

Nej, ska kolla lite idol, hänga lite tvätt, sen åka iväg till westfield tror jag, sen är jag rätt busy hela dagen! kuuhul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0