Big in Japan

Frågan är när jag kommer hem!? Kan bli snart, väldigt snart fick jag veta idag, spännande.. Men ingen vet säkert, imorgon vet jag nog när jag kommer åka hem, skön-t!

Har bråkat lite med Daniel idag, ungjäkeln var dryg, lyssnade inte och skulle ha skitdyra presenter. Eftersom jag inte visste vad jag skulle köpa åt han fick han nått spel till sitt lilla playstation eller vad det var(!?) ingen aning. iallafall, Han frågade hur mycket pengar jag hade o sen trodde han att ha skulle få för det? typ. jag sa att jag hade hundra kronor (vilket näästan var sant) så han fick nått spel. Sen när vi kom hem hittade han inte sitt playstation, värt liksom.

Dagen imorgon ser väl typ likadan ut, förutom att Daniel inte fyller år då, haha.
Ska bli..kul. not.
Fast nu kom jag på en bra sak, det enda som ska strykas är ett par byxor(!!!!) som skulle strykas idag, men jag totalt missade dem, fick syn på dem när jag strykt allt annat i typ 2 timmar o plockat undan strykbrädan. Inte okej att behöva plocka fram den igen då, nej, där går gränsen.

Sååå, imorgon ska jag allt ta en långpromenad med skööön musik i öronen runt richmond park, typ en mil. Hundra spänn på att det kommer regna imorgon, någon som sätter imot? nej tänkte väl det.

Iallafall, nu ska jag nog kolla på nått kul, typ det sista av idol som jag inte såg igår. sen s-o-v-a! Har verkligen aldrig varit såhär trött i heeeela mitt liv, det är sant, usch!

Med den här bilden säger jag godnatt,
Tror carro kommer kommentera den här bilden, det är ju alltid kul.
O carro, jag hade faktiskt en bild upp på dig, så de så!
-
Okej, nu är det ingen bild här längre, jag fick typ mordhot, lika bra o ta bort den då antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0