all by my self

Nu är jag hemma o vilken mysig dag jag har haft, helt på egen hand, inte klokt!
Blev lite mer än fönstershopping, kunde nästan tänka mig det. En väska, en tröja, två linnen, en keps(!?) och trosor vart det såhär dagen till ära. Jag känner mig nöjd, eftersom det nästan var gratis, nästan..
Nej, men primark är bäst. Köpte allt förutom kepsen där. O hela kalaset gick på 250kr typ, dum o klaga va? Mm precis.

Sitter o käkar gottis nu för ovanlighetens skull, pringles står på dagens meny, yummi! Funderar på o gå ner o steka min hamburgare o göra mig iordning sen, men orkar inte riktigt. Kvart i 7 bär det iväg. Ska möta upp Sophia hoppas jag och sen ta oss till balham, sen ska vi vidare till Aura(!?) på dinnerparty(!?) och fest. Ja jag har inte så bra koll, men jag står tydligen på gästlistan o ska med. så det är väl bara o lyda orderna, haha.

nej nu måste jag ta tag i nått, vad vet jag inte än.. ehuum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0