airplanes

Har varit en dålig bloggare idag, inte okej. men råkade bli så.

Åkte till Kingston med Sophia och mötte upp Malin, Rebecca och Linnea. Men dem två sistnämnda verkade inte gilla oss, dem drog när vi kom, hehe. Efter maten drog även Sophia och malin och jag traskade runt lite, åkte till Richmond, tog en fika och sen hämtade jag upp Daniel på skolan. Fick skjuts hem av en mamma, schysst liksom. Lagade potatismos, fisk och broccoli. och ja, nu sitter jag här och är arg över flygpriserna. Jag vill hem på Söööndag. Men alla jävla flyg är dyra då! Om jag ska åka i veckan sen måste jag ta mig själv till flygplatsen på nått sätt. Hur lätt är det med 2 tuuunga väskor liksom. Nej precis.
Åh, vet inte hur jag ska göra. blir gaaaaalen snart!

Får nog sova på det.. hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0