21 september

Sovit gott såhär sista Londonnatten, fast är ändå tröttare än tröttast. Tur att jag ska hem o kan sova ordentligt o framför allt äta ordentligt. Är helt down hela tiden, illa.

Drog igång tvättmaskinen imorse trotts att jag inte skulle det, bra Emma! Först sa hon att hon skulle lägga i tvätt o jag skulle starta den, sen gick hon o hämta tvätt o sa att det var lite men hon la iallafall in det o sen sa hon att jag inte behövde starta den. Hörde jag ordet inte klockan 07.45 när jag är tröttare än tröttaste tröttisen? Nej precis, icke! Men jag kom på den briljanta idén o köra mina lakan med, så då vart den ju full, kalas! Kul o sitta o skriva om tvätten, skärpning!

Försöker få ordning på packningen, går.. sådär. Har på tok för mycket stuff o vet inte riktigt vad jag ska skicka hem heller, jobbigt läge!
Vet inte när jag ska hinna fixa det heller, jag vet verkligen ingenting.

måste ta tag i det här nu, BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0