2 days left

Bara för att vara lite inne och cool så kollar jag på valvakan live nu, hur ballt är inte det?
Jag har ingen aning om någonting men det spelar ingen roll, det hör liksom till.

Åkte iallafall till Camden förut, gled runt lite. Det var nice, jag gillar o strosa runt lite på marknader. Dock är jag sjukt seg o känner mig nästan sjuk, helt matt o huvudet nästan snurrar o förkyld :( Kult liksom! Neeee
Men inte ska jag klaga för det, jag har ju faktiskt ätit två maltseterspåsar, tacochips, en munk och mc donalds mat idag, så jag är glad ändå =) När jag kommer hem måste jag ta tag i det här, det håller inte, men jag har blivit helt beroende utav godsaker, speciellt maltseters, yummi!

Nu är det iallafall bara 2 ynka dagar tills jag åker hem, sjukt det känns, känns så.. fort. eller nära kanske man säger. Känns som jag inte hunnit allt jag velat här o jag kommer garanterat sakna London! Men ändå, jag ska hem, hem till mitt rum! Det känns bra. Hem o träffa alla fina människor som jag har saknat med, det känns fint. Hoppas Jocke har tid o hänga lite med mig bara :)

Väntar mest på att ensam mamma söker ska komma ut på webben nu, hehe det är greeeat!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0