-

Okej, ska snart gå ner för vägen här bara för att möta en tjej vid namn Lisa. Vi ska gå o ta en fika tror jag, kanske. Iallafall. kvart över 3 är det dags och åka o hämta Daniel igen. och ikväll ska jag laga masched potatoes. Till det blir det fisk. Ska laga potatismoset själv, aaaah. första gången jag ska laga själv. haha. iallafall, fisken skulle dem laga själva efter Daniels fotbollsträning. Efter det hade jag tänkt sluta. hehe hoppas det är ok liksom. Då ska jag möta upp en tjej som heter anna tror jag (henne jag skulle gått till svenska kyrkan med, men jag lurade med henne på det här istället, mycket bra Emma!) Och så åker vi in till oxford cirkus tror jag och möter upp dem andra. Är Fashion Night Out eller nått sånt där. Visar sig. kul o träffa lite folk iallafall.

Blir nog en bra dag det här, hoppas jag.
Men jag måste skydna mig nu, annars komemr kraken få stå o vänta på mig, som alla andra har fått gjort, uoopsi!

hejs

Kommentarer
Postat av: Rosén

Yeej, nu kan jag hålla koll på vad du gör om dagarna! Hoppas allt är bra. Jag längtar tills vi får komma och hälsa på dig! <3

2010-09-08 @ 14:25:25
URL: http://inforthekill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0