weekend

Helgen har rullat på, igårmorse var det fotbollsträning som inte gick allt för bra sen var det häng med jocke och senare mat på Rhodos. Idag har det varit långpromis med mamma och en fika hos mormor & morfar!

Det roligaste med helgen måste varit kl.2 natten till Lördag när Jocke helt plötsligt kommer på att hans klocka är borta! letar runt som galningar o herrn blir mer o mer irriterad på sig själv, kommer på att den kan vara på gymet, åker dit, hittar ingen klocka, åker hem sakta samtidigt som vi kollar på trottoarerna(!?) kommer hem, letar, ger upp, jag ska kolla i hans jacka när han surt säger "jag har redan kollat i den där" jag sträcker ner handen i en ficka och hittar.. klockan! haha söt kille. :)

Nu väntar jag mest på att klockan ska bli åtta. Ensam mamma söker är grejen, enda anledningen till att just nu gilla Söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0