Morsan här

Hejsan Emmas mamma här!!!

Jag har fått äran att gästblogga här som det så vackert heter. Sitter just nu i soffan o lyssnar på Emma o Jocke som försöker komma fram till om dom ska åka till vingåker nu, snart eller bara Jocke eller kanske inte alls, ja ni som känner dom vet hur veliga dom kan vara " suck"  that`s not my dougther ;) . Eller är jag lika velig kanske????
I morgon är det fredag och då kommer grod prinsen från  storstaden E-tuna , vet ja vad vi ska hitta på ???? Har du någe förslag Jonis? Eller ska vi bara slappa i soffan o äta praliner ;)))

Nu ska jag snart byta om till träningskläder för lite innebandy , får se om ryggen håller, har ju inte tränat på över en månad så nu är det dax.
Vad ska man mer skriva i sånna här bloggar?Haha ! En del skriver ju mycket om sina fina skatter, men det tror jag att jag hoppar ;) ( Intern skämt, bara Emma som vet vad jag menar.) ..

Tjihoooo ! Nu har dom bestämt sig efter ca 1 timme :) Dom tar Hugo till Vingåker.... Att inte dom sattsar på att bli politiker, dom hörs o syns men får ingenting gjort o ingen vet åt vilket håll dom ska dra eller vad som sagts ;)))

Här får ni en underbar bild på min fina svärson...   Tack för mig / Helene



Kommentarer
Postat av: Anonym! ;)

Snubben på bilden ser ut som en "stekare"....;)

2010-10-21 @ 19:10:34
Postat av: Louise Olsson

hehe, är det en mamma grej eller bara en vuxen tant grej att göra alldeles för många frågetecken? ett ska det vara.. (min mamma gör lika dant) :S

2010-10-22 @ 14:42:56
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0