fridaynight

Efter att ha fått ett meddelande på facebookloggen av min far där det stod "blogga!!!!!!!!" o sen gillade han sin egen status(!?) så är det väl lika bra att jag uppdaterar här kan man ju tycka, tycker inte om o göra folk besvikna liksom..

Vad jag ska skriva om har jag ingen direkt aning om, händer inte så mycket i livet just nu. Passar mest på att äta hela tiden o njuta av att vara hemma i underbara svedala igen. I eftermiddags tog Jocke och jag en sväng till norrköping för att hjälpa Sofie med tapeter. Kom hem till god mat och har nu kollat idol och käkat gott lösviktsgodis, ostbågar o druckit pepsi samtidigt som mamma försökt fylla Jocke o blandat x-antal groggar åt honom. Kult liksom! Bra gött o sitta här i soffan hemma i K-holm iallafall ska jag tala om.

Blir två matcher i helgen, bortamatch imorgon och hemmamatch på söndag, kul o se om jag ens kommer kunna springa, jäkla lår o bråka med mig, men det är sånt som visar sig. är inte mycket som står rätt till med mig just nu. Ont lite överallt. MEEEN, vad gör det!? Får ta en rehabmånad sen tror jag.

Nej det här får räcka för nu, så kul va det va!?!?
Men får skärpa mig. Man vill ju gärna underhålla sina nära o kära lite så får väl offra mig o skriva lite(mycket?!)
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0