Tusen gånger om

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

-
Sitter mest o diggar lite sköööön musik. Vet inte alls vad dagen har att erbjuda, antagligen ingenting. Alla dagar i mitt liv är ganska oplanerade just nu. Vet inte om jag gillar det eller inte. Tror jag gillart vissa dagar o vissa dagar hatar jag det. Idag gillar jag det, rätt gött o bara ligga här som ett offer o lyssna på musik.

Försöker få Jocke o köpa äpplen o marzansås när han ska åka iväg en sväng snart. Är sugen på o baka en äppelpaj, dock gillar jag inte äpplena på, men det hör väl till o lägga dem där iallafall antar jag.

Nej, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0