sunny monday

Imorse skulle jag vara duktig o baka scones till frukost, tänkte göra dem lite nyttiga, gick sådär, vart som en smulig spya, gott! FAIL
Tog mig en powerwalk sen, så nu har jag varit duktig tycker jag. Världens bästaste skönaste väder o gå i, inte ett moln på himmeln o lite kyligt, iallafall i skuggan, i solen höll jag på o svettas bort. Mysigt o tralla runt med mössa o vantar iallafall. Vart sugen på o ut o springa också när jag var ute o gick. Men vi ska inte gå överstyr nu, ska ju faktiskt träna handboll ikväll med. Det får räcka för idag!

Väntar på duschen nu, sen ska vi nog fixa o trixa lite herrn och jag.
Planerna är inte riktigt så starka än, det visar sig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0