running

Stallde klockan idag, för första gången på..länge. Hade nästan sett fram emot det, enda tills klockan väl ringde imorse, då var det inte lika kul längre och jag har varit trött större delen av dagen. Tilläggas ska då att klockan stod på 08.40 vilket inte är speciellt tidigt o att jag normalt vaknar runt 9 iallafall ganska ofta. Men, det var väl dem där sista 20 minuterna som saknades, haha. Nej men faktiskt, man blir tröttare om man vaknar av klockan än om man vaknar av sig själv. Det står skrivet i sten, jag lovar.

Inte gjort så speciellt mycket, åkt runt o fixat och kollat lite mest. O även varit ute på en promenad/springtur med mamma och Jocke. Vad händer? varför är jag så hurtig för? Jag behöver hjälp. Nej, men.. duktig idiot! Tack!

Nu ska jag dra filten över mig och kolla vidare på fotbollen, skönt! Dock inte så kul när Sverige hamnade i underläge efter typ 3 minuter, Bara o bryta ihop o komma igen, jappjapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0