lördagschillkväll

Matchen idag vann's med 2-0, gött, trotts att vi borde vunnit med 17-0. Tack vare vinst idag iallafall så vart vi nu trea i serien, får man väl tycka är heltokejbra iallafall. Dommarn var det sämsta mina ögon skådat också, att man kan ha så dåliga dommare, verkligen världsämst. Inte många rätt där inte, men, vi vann! Bra!

Ska inte spela matchen imorgon heller, skönt kan tyckas, o jafan, just nu känns det rätt jäkla gött. Då kan jag istället göra något roligare, vad nu det skulle kunna vara, endera titta på värmbols herrar eller så pratade mamma om att åka till norrköping. eller så får jag väl kolla på matchen, fast det känns just nu inte så lockande, he-he-he.

Hyrt en film o väntar på att mannen ska komma hit, han är o tränar, jag sitter o äter choklad, dricker pepsi och käkar ostbågar. Det är bra vi liksom kompletterar varandra, han tränar, jag äter. BRA!
Nej, lördagschillkväll kallar jag det här. Nuuu koom haaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0