if it makes you happy

FYBUBBLAN vad det inte var skönt ute idag. Riktig vinterkyla gillar jag, oftast. Men sån här höstig regnkyla avskyr jag. O cykla med regn smattrande i fejjan är inte heller någon höjdare. Men, jag har iallafall uträttat dagens ärenden och känner mig rätt nöjd med det. Slapp allt prat om praktik o grejer på arb.förmedlingen, vet inte riktigt vad jag gjorde där, men det var väl kul, hon var trevlig.

Grötoman har jag blivit också, redan ätit gröt 2 omgångar idag, bra gjort! Ska nog fasiken äta ännu lite mer snart. Men först funderar jag på o baka nått gott, ska bara komma på vad. Vet inte om jag orkar anstränga mig och baka nått avancerat just nu, blir väl nått simpelt kan tänkas.

Senare tänkte jag nog bjuda över mig själv på en dejt hos Joakim tror jag. Fast han svarar inte när jag ringer, illa kan tyckas, meen han hör väl av sig nångång skulle jag tippa på.

Nej, på med ugnen o fram med receptboken.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: där ser man ;) snygg var det ju! jaa, primark är hur bra som helst! men farligt, man spenderar lätt pengar där haha!

2010-10-19 @ 16:46:56
URL: http://sandraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0