happines

Idag har vi mest gjort ingenting här. Lite tlötta efter gårdagen antar jag.
Lagavslutningen/lagfesten var trevlig. Jag fick en kexchoklad för att jag var sämst på några frågor och fick kakor och en inramad bild på mamma för att jag är jag, typ. Vilken jäkla nitlott! Nej, hon är söt min mamma, faktiskt!
Gick iallafall vidare till Harry's en sväng innan Jossan och jag hamnade på Mc Donalds, det satt fint ska jag säga. Vart hämtad av Jocke och åkte hem o ja, somnade trodde jag. Fast jag hade tydligen vart bråkig o lagt mig i soffan o härjat runt!? o ringt från jocke's telefon vid 4 i natt, undra vad jag hade på hjärtat då som jag ville säga?

Så, ja dagen idag har varit väldigt lugn, välbehövligt. Det här är nog första dagen som jag inte blivit rastlös av o göra ingenting. Föresten så åkte vi ner till hallen och kollade andra halvleken handbollsmatchen. O fan vad jag vill spela handboll igen, ja seriöst då. Handboll är nog egentligen mer min grej än fotboll. Gosh vad jag saknar det!
Tänkte väl åka ner till handbollsträningen imorgon, men är vi bara 4 st som förra gången så skiter jag i det. inte min grej o tönta runt som nått jävla mähä. Inte min stil alls. Kanske börja spela i någon annan jäkla klubb? Tåls o tänka på det där..

Nej, nu ska jag vara söt o fixa kvällskäk till herrn som är o gymmar. snel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0