gold

Känslan på en Fredag är alltid speciellt, även om jag är ledig varje dag just nu så är iallafall Fredagen underbar!
Hoppas på att herrn kommer hit sen o gör mig sällskap, skulle vara guld. Annars vet jag inte vad som händer idag, antagligen ingenting.

Imorgon är det fotboll som gäller, träning klockan 11. Kämpigt! Sen är det ingen träning förens den 14 November, vad tänkte man då undrar jag? Nej antagligen tänkte man inte alls.

Nej vädret ser rätt så jätteskönt ut, här kan jag inte ligga hela dagen, då blir jag galen. En promenad kanske? eller en cykeltur till solariet? Haha jag är helt genomskinlig, skulle behöva lite sol. Får nog bli det sistnämnda, eller två flugor i en smäll, en promenad till solariet. Hm.. tåls o tänka på.

Dags o tänka. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0