godisberoende

Har tänkt varje dag sen jag kom hem nu att idag ska jag inte äta godis. Hur det har gått? Gissa?
...
..
.
Nej precis, åt helvete!
Det går inte, det är omöjligt. Men samtidigt har jag börjat fått tokångest efter jag tryckt i mig någonting, det har aldrig någonsin hänt förut att jag fått ångest när jag ätit godis, då måste det väl ändå gått för långt?

Jag kan välja mellan att binda fast mina armar så jag inte kan äta godis = hela jag börjar skaka av sockerberoende, jag blir tjurig, arg, klagar på allt osv osv osv.
Eller så kan jag välja på att äta godis = Jag blir tjock, mitt sockerberoende kommer aldrig gå över, jag får diabetes och jag får tok ångest!

vet fan inte vad som är bäst av det här? Ingenting av det är bra. det borde vara som innan jag åkte. då åt jag lagom(mycket) med godis. Nu äter jag.. för mycket.

När det finns godis måste jag äta, när det inte finns godis måste jag köpa!? vart ligger felet? jag behöver hjälp..

Äh, skärpning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah, som jag känner igen mig.... :b

2010-10-11 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0