gaaleeen

atja
vad händer? nej precis, ingenting. tackar som frågar osv.
Gör mest inte mycket alls om dagarna förutom att hänga med mannen. Börjar bli lite galen nu, inte på honom utan på att gå hemma. var skönt typ första 10 dagarna nu börjar det bli lite.. långtråkigt. eller jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, det är både skönt o göra ingenting och jobbigt o göra ingenting, fan man blir ju trött av o bara gå hemma!

Sitter o kollar kungarna av tylösand nu, det är humor. kul kul kul.
Efter det ska jag nog slå mig en sov(!?) Ska iallafall sova tänkte jag. Lika bra eftersom jag är trött och inte är något bra på att sova länge på dagarna. Så kan det gå.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamsen

Men Emma ! Det är ju du som ska sköta markservisen nu, jag jobbar o du städar o diskar o tvättar... ;))))

2010-10-07 @ 06:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0