fixarn

Nu har morfar och jag tapetserat i 2 dagar och hunnit färdigt, skön-t!
Blev så snyggt så, om jag får säga vad jag tycker iallafall. Jag menar, det är ju ändå jag som klistrat, kan det ha blivit något annat än bra då? Nej, precis. Smart drag o ta hjälp av mig syrran, men det tog på krafterna så jag skulle kunna tänka mig något fint av dig nu, typ en sån massage fotölj. Tack på förhand!

Är dyngtrött för stunden och sitter o soffan och käkar pannkakor, har det rätt bra ändå som ni hör. Bättre blir det snart när paradise hotell börjar, efter det robinsson och sen hellenius hörna. Kvällen är räddad!
Så jag tänker bara ligga här och vara slö hela kvällen, käka lite mer pannkakor, bli lite fetare. Och kanske eventuellt få sällskap av Joakim!? Det visar sig..

IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0