b-r-a

Nu sitter jag här totally alone igen medans Jocke är o tränar. Kult!
Har fyllt hugo(bilen) med saker som herrn ska ha med hem innan han for iväg så att vi kan åka hemmåt på direkten sen när han slutat träna! Blir great det, förutom att jag ska försöka roa mig fram tills det, typ 2 h. Så fruktansvärt sugen på nått gott också, eller nått o äta bara, jag vet inte. trots att vi nyss åt? nått är fel på mig..

Vet inte riktigt hur jag ska roa mig, kanske kolla på någon dålig film, eller på nått dåligt tv program. en promenad? tåls o tänka på.

Blir galen på den här datorn, inte nog med att den är seg och laggar så hoppar den till alla möjliga ställen nu när jag skriver!? helt plötsligt börjar den skriva typ mitt i texten. O det har inte hänt en gång under det här inlägget, nej snarare 41, så jag ger mig nu. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0