101022

Nu har jag landat i soffan.
Vaknade imorse av en jäkla massa snö ute överallt, mysigt! Åkte in till stan och jag gick vidare till dagiset jag vikarierat på idag, kult måste jag säga! Byggt snögubbar, pusslat, spelat spel o ja det mesta har vi hunnit med. Är väl så det ska vara antar jag, allt på en gång bara! Va en hel hög supersöta ungar, så det är ju alltid trevligt!

Tror jag ska plocka iordning lite på mitt kaotiska rum snart, sen får jag se om Jocke kommer hit eller om han åker för att göra Åtvidaberg osäkert, hehe. Det visar sig.
Jag tänker iallafall inte göra så mycket ikväll, mest ligga här, dricka cola, äta chips o kolla på Idol. Låter bra i mina öron! Imorgon däremot är det lagavslutning/lagfest, men det tar vi dååå!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0