101010

Varit lite busy i helgen om man säääger så. Men nu fick jag några sekunder över här och kan väl slänga ihop ett inlägg så folk slipper klaga. Har hängt med Jocke hela helgen, som vanligt kan man nästan säga, trevligt värre. I lördags var vi en sväng till IKEA och marieberg och idag har jag legat nerbäddad i sängen i stort sett hela dagen (med undantag för lunch/middag, frukosten fick jag på sängen, fint skare va) Har mått som en påse jordnötter, o det säger ju sig självt hur dem mår, eller hur!? Precis.. men nog om det.

Har tagit oss till the big town nu, kollat ensam mamma söker och nu åkte herrn till gymmet, o här sitter jag, ensam o övergiven, mamma sover antaligen för länge sen.

101010 idag, c00lt
Måndag imorgon, om det säger jag bara - kult!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0