ZzzZz

Pigg? jag? Nej.
Gårkvällen spenderades hos jossan o på safiren.
Idag var det fotbollsträning klockan 11. Om jag var pigg? nej. Fast för första gången i mitt liv så måste jag säga att det var kul o spela inomhus, aldrig riktigt gjort det förut, bara nån gång. Men, dagens träning var kul. hoppas det fortsätter i den riktningen. Att jag under matchspelandet höll på o spy är en annan femma, bara ätit en macka innan o sen träna i två timmar var ingen höjdare. men gick verkligen inte o få i sig mer, fick trycka in den där mackan i käften så.

Iallafall, just nu känner jag mig levande död, typ. Känns sådär. Men det funkar, ska ligga här hela kvällen är tanken. Är ju ensam mamma söker o grejer. INTE MISSA!

Kan väl även slänga in en fars dag hälsning till min far, o alla andra med för den delen. Så, GRATTIS!
hejs

Kommentarer
Postat av: Tolle

Tack Tack

2010-11-14 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0