mayygasssch

Jag ska vara ärlig nu, det var LITE segt o gå upp typ mitt i natten för att börja jobba 06.30(!!!!) Jag var.. trött, jättetrött. Inte direkt bättre när jag knappt sovit något inatt, har nog minst vaknat 5-6 ggr. Blir galen! Jag behöver sömn.

Nu är jag iallafall hemma igen, skönare än skönast känns det. En till sak som känns skönare än skönast är att vi har fått värme i vårat hem nu. Från att i helgen ha haft 15(!!!!!!!!!!!) grader så är det nu 24(!!!!) grader i vardagsrummet. Varför finns det inget lagom? borde finnas, vi bor ju trotts allt i landet lagom. eller?

Nej, nu ska jag laga någon smarrig mat och sen ligga här i soffan o käka paradis-praliner, för mamma sa faktiskt att man får ta från det undre lagret här. Tack mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0