Let's have some fun

DM igår gick inte vägen direkt, vi var för det mesta dåliga, med några ljusglimtar. Träffade stolpen istället för målet osv. Men det var väl ruuligt ändå, för det mesta.

Känner mig inte speciellt pigg idag, gjorde inte igår heller egentligen, men då var det bara o bita ihop. Idag tänkte jag ligga hemma o vila. Men dem ringde från ett annat dagis idag o hade panik för att dem inte hade folk, så det var bara o ta en alvedon o bita ihop, ringa o be morfar om skjuts o fara iväg. Men nu ska jag vila min hals o mitt huvud resten av dagen, förutom när jag ska o handla med mamma, jag tänker allt handla godis! Så värd det idag.
Nu känns det som jag har 7 kg havssalt i ögonen, dem kliar, svider o bränner o vill nog helst blunda. VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0