Hela själen var bruten

Sjukt hur fort tiden går även jag inte gör ett skit, 1 november idag liksom. NOVEMBER! majgash.
Snart är det första advent o grejer, det är mysigt med jul o allt som hör därtill tycker jag. Så jag tänker njuta av hela December månad är tanken. Bra!

Körde bowling med Jocke förut, vi höjde medelåldern där kan man väl säga. Vi o barnfamiljer. Men vad gör det?! Nej precis, inte ett jäkla skit. Att jag förlorade gör faktiskt inte heller så mycket. Jag ledde faktiskt i början, o det är väl det som är viktigast? Eller? Nej, så är det kanske inte nej.. Men äsch, jag är nöjd o glad ändå!

Inväntar Paradise hotell, sen träning, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0