come on

Idag är jag free, det känns gött må jag säga :)
Precis kollat ung&bortskämd på webbtv, och är rätt glad att jag faktiskt vet hur man kokar makaroner osv. jag menar, på det kommer man ju rätt långt i livet, eller? haha

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, antagligen bara ligga här o vara slö. Är så jävla sugen på o färga håret mörkt, tröttnat på den här hårfärgen nu, det blir aldrig som jag vill ha det och just nu är det helt jäkla livlöst, oranget och ser mest flottigt ut hela tiden. jag säger jämt bara att jag vill färga håret, men tar mig aldrig för det. BAD!

Aja, Ska snat göra mig en jävla massa broccili tror jag, får bli min nya diet tror jag. måste skärpa mig! men broccoli är så himla gott så det gör ju ingenting. Skumt att jag tycker om broccoli egentligen, gillar inga normala grönsaker, verkligen inga, men broccoli - mumma!

Ikväll är det fussballträning igen, borde kanske egentligen vila, är lite förkyld o har lite ont i halsen, men jag är en stålkvinna, försök stoppa mig bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0