brännas ner

Sitter i soffan med mössa, raggsockor och fleecetröja, kollar ut på snöovädret o mest njuter o myser. Har jobbat några timmar på förmiddagen, o den ena ungen är sötare än den andra. Urgulliga! En tjej frågade mig idag vart jag bodde varpå jag svarade och frågade vart hon bodde och fick svaret "jag bor.. hemma!" Rätt skönt svar om ni frågar mig. Ska nog börja köra med den jag med! haha.

Imorse var jag tvungen o ställa klockan, imorse när klockan ringde kände jag att jag bara ville somna om o sova i evigheter. Varför kan jag inte få känna så när jag får sova i evigheter? Nej, då ska jag vakna klockan 6 o inte kunna somna om, k-u-l! Så nu sitter jag här o har skallebank. Tänker sitta här i x antal timmar till o bara ha det gött! jappjapp! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0