Bad day

Klockan är runt åtta på morgonen, jag har varit vaken i över två timmar! Känns sådär..
Jocke's alarm stod på 6 imorse, jag vaknade innan det ringde, sen när han gick upp o även mamma så vet jag att det är kört för mig och somna om, det liksom går inte. Nu är dem båda på jobben iallafall, o här sitter jag, ensam, trött, har ont i huvudet, o känner att det här kommer bli världens längsta dag typ. Varför är jag bara sådär så jag kan somna typ när o hur som helst på kvällarna (oftast) men sova sådär som alla andra kan på mornarna, det är inget för mig. Förutom de få gånger jag lyckas sova till typ 10-11 UTAN att vakna innan, då går det, men vaknar jag en gång så är det kört.

Ska följa med Mormor och morfar ut på lite äventyr sen, spännande.
Nej, frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0