tuppppp

UPPE MED TUPPEN VAR JAG IDAG, JAPP JAPP!
Det är jag alltid när J börjar jobba klockan 7, jag vaknar liksom till dubbelt så mycket som honom av alarmet. Jag förstår inte varför jag inte bara kan somna om. Fall det skulle vara mitt alarm som ringde o jag var tvungen o gå upp, då skulle jag säkert vara världens tröttaste o bara vilja somna om. Men nej, inte nu.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra av den här dagen riktigt. Har kollat julkalendern, som för övrigt för en gångs skull är bra och ätit frukost. Vädret ser jäkligt skönt ut, sånt där feelgood väder, så inne kan jag inte sitta hela dagen iallafall. En promenad kanske, eller en sväng ner på stan? Ja, det visar sig. Lutar mest åt en promenad faktiskt då jag inte orkar göra mig iordning, hehe. slö!

På tal om promenader, jag måste baka lussebullar(!!!!) o nått mer gott julgodis. Räcker ju knappast med bara kola. Nej, jul är det bara en gång om året, o då ska det finnas mycket av det goda.
Mamma, vi måste köpa saffran, OKEJ?

Nehe, nu ska jag väl försöka roa mig på nått sätt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0